HitSportTeam.hu

2019. január 13.
Kevély Túra
2018. december 21.
Decemberi Telehold megfigyelés a Hármashatár-hegy tetején!
2018. november 26.
Telehold megfigyelés a Hármashatár-hegy tetején!
2018. november 11.
Kalandozások a Hármashatár-hegy ösvényein!
2018. június 03.
Jeruzsálem Maraton

Sport tábor beszámoló

2016. április 26.

Április 22-én pénteken indult az első 3napos Hit Sport Táborunk, aminek remélhetőleg lesz folytatása. Hiszen a tábor ideje alatt csak pozitív visszajelzéseket kaptunk, nagy-nagy örömünkre! :)
Végül 35-en jöttünk össze testvérek, a Vértes szívében, hogy egy remek sportolással és pihenéssel összekapcsolt hétvégén vegyünk részt.
Pénteken 8:30kor vettük fel Zágonyi Krisztiánt a „Nyugatiban”, mert ő Debrecenből jött, innen a Keleti pályaudvarra vezetett az utunk, mert egy egri testvér is csatlakozott hozzánk. Így végül 4-en utaztunk le Várgesztesre a Villaparkba. Délelőtt 11-kor már a Villaparkban voltunk, felvettük a házak kulcsait, végig néztük, hogy rendben van-e minden, majd elszállásoltuk magunkat a szobákban.
Zsókával átmentünk a helyi élményfürdőbe egy picit „rápihenni” a hétvégére :)
Mire végeztünk, már meg is jöttek néhányan. A nap ragyogóan sütötte a házunk teraszát, ezért többen kiültünk és engedtük, hogy a tavaszi napsütés melengessen bennünket. Néhányan elmentek focizni is egy kicsit.
Folyamatosan érkeztek a testvérek, estére meg is érkezett szinte mindenki. Az estét egy közös süti partival kezdtük, mindenki, aki sütött valamit, az beadta a közösbe és így lehetőségünk volt végig kóstolni nagyon sok finom házisütit, ha már sport táborról beszélünk… :D
Az este egy rövid programismertetéssel kezdődött, majd elkezdtük elmesélni egymásnak, megtérésünket, bizonyságainkat. Érdekes és felemelő volt hallgatni, hogy Isten, mennyire különböző módon, személyre szabva hívja el az embereket! Többen mondták másnap, illetve a hétvégén, hogy az egyik legjobb esemény volt a programok közül. Ez a beszélgetés elhúzódott 23:30-ig, ezért egy rövid közös Imával fejeztük be a napot.
Másnap reggel 7:30kor akinek volt kedve és ereje felkelni, az eljött, hogy együtt indítsuk a napot, egy kis gimnasztikával, kocogással és Imával. A reggeli Ima hatására az erős szél lecsendesedett és a nap is előbújt a fellegek közül, ahogy kértük.
És egészen addig kitartott, míg mindenki vissza nem ért a szállásra és csak ezután kezdett esni az eső… Bár korán reggel nagyon barátságtalan idő volt és nem úgy tűnt, mintha a nap elő akarna bújni!
Így az esti szalonna- és kecskesütést a teraszon lerakott grillen tartottuk meg.
Reggelizés után megkezdődött a készülődés a túrákra. A gyalogos túrán voltunk a legtöbben. A rövid és a hosszú túra a Gesztesi várig együtt haladt. A rövid túra távolságának ez volt nagyjából a fele. A várba sajnos nem tudtunk bemenni, mert épp felújítás alatt van még kb 3évig… Pedig a legutóbbi alkalommal, amikor itt jártunk, még egy jó kis kávézó működött benne és a tetején található volt egy kilátó is. Azért ezek hiánya nem okozott nagy problémát, a fűben leheveredve pihentük ki az eddig megtett utunkat. A várból egy eléggé meredek lejtőn ereszkedtünk le, ami többeknek nagy kihívást jelentett, de nagyon büszke vagyok mindenkire, hogy le tudott jönni ezen a nem mindennapi lejtőn.  Mindenbe kell egy kis színt vinni… :) Leérve Várgesztesre kettévált a csapat. A rövid túrások egy hangulatos kis ösvényen sétálhattak vissza a Villaparkba, a többiek pedig megkezdték a hosszabb túrát. Tempónk nem volt erős, inkább beszélgetős. Ennek az lett az eredménye, no meg egy kis be nem tervezett kerülőnek, hogy a Vitány várat nem értük el… Elértük volna, csak akkor későn érkeztünk volna a szálláshoz. De ez nem okozott senkinek problémát, hiszen nem arról szólt a hétvége, hogy teljesen kimerítsük, hanem, hogy jól érezzük magunkat! Türelmesen vártuk be a lemaradókat, közben beszélgettünk és élveztük a tavaszi virágok illatát az erdei mezőkön, a kellemes szél zúgását, a madarak örömteli csiripelését és énekét, és a szemet gyönyörködtető, szívet melengető, életteli és erős zöldülő növények látványát. Nehéz volt betelni velük! Végül sikerült 16:00órára visszaérni a szállásra. Itt egy szenzációs „hagymaleves cipóban, füstöltsajttal” várta a 81-es ház lakóit, amit Zsóka főzött. Nincs is annál jobb, mint amikor éhesen és kissé fáradtan megérkezel egy túráról és az étel ott vár az asztalon! :)
A gyomrunk megtöltése után a végtagjainkat vettük kezelésbe a már említett élményfürdőben és a szaunában.
A bringások is elindultak reggel két féle túrára, az egyik egy könnyed tekerésnek indult, a másik egy erősebb 50km körüli MTB túrának, amit a kerékpáros szakosztály vezetője, Szűcs Geri vezetett. A rövid túrát pedig Zsóka. A rövidnek ígérkező bringatúrán volt egy-két malőr, a nem megfelelően felkészített és karbantartott bérelt kerékpár miatt… Nem fogott a fék, a váltó nehezen váltott és ráadásul a visszafelé vezető úton eltörött a pedál is :) De így legalább kissé összekovácsolódott a társaság… Mivel Mariann nem tudott tekerni a törött pedállal, haza kellett tolni :D Istennek hála hazaértek épségben!
Szombat este érezhető volt némi fáradtság a társaságon, ezért nem tartottunk programot. Inkább Istentiszteletet néztünk, illetve készült a vacsora a kerti grill gömbben. Készült a finom pácolt kecske, illetve előkerültek a gyalogtúra alatt gyűjtött nyársak is. És persze a rávaló szalonnák, hagymák és egyéb finomságok is, mint például a pillecukor. Miki egész hétvégén, így este is hősiesen sütötte a palacsintákat, amit ezúton is köszönünk neki! Az este további része beszélgetéssel telt, míg mindenki el nem álmosodott.
Vasárnap reggelre hol jobban, hol kevésbe, de folyamatosan hulló eső kopogására ébredtünk. Ezért módosítottuk a programtervet.
Reggeli után tartottuk meg a kvíz játékot, illetve az ugrálókötél versenyt és a dekázó versenyt.
A kvíz versenyt a „Gesztesi Túrázók Csapata” nyerte. Név szerint Molnár Valéria, Bíró Andrea és Erdős Orsolya, akik egy-egy Velencei tó kerülő pólót nyertek!
Az ugráló kötélversenyben két fiatal küzdött az előségért, Tóth Béla és Szika Szilárd. Végül Szilárd ugrott a legtöbbet a rendelkezésre álló egy perc alatt. A dekázó verseny is köztük dőlt el, amit szintén Szilárd nyert. Az első 3-3 nyertes oklevelet kapott :)
Rossz idő lévén nem maradt más lehetőségünk, mint ismételten az élményfürdő adottságait kihasználni. Persze ezzel most sem élt mindenki, néhányan elmentek bowling-ozni, ahogy szombaton este is. A szálláson megengedték, hogy egy kicsit tovább maradjunk, ezért nem kellett 13:00kor elindulnunk hazafelé. Lassacskán mindenki összepakolt és kik-ki mikor gondolta elindult haza.
Gyorsan elszaladt ez a hosszú hétvége, hálásak voltunk a szombati jó időért, hogy nem áztunk el.
Szinte kivétel nélkül mindenki pozitívan értékelte a hétvégét, így elképzelhető, hogy ősszel lesz folytatás…!
Addig is az Úr őrizzen meg benneteket!

©2019 Hit Sport Team - minden jog fenntartva.